Kontorindretning 2017-04-26T10:02:53+00:00

Kontorindretning

Ring og få en aftale med os på telefon 3510 7738

Lad os tage et uforpligtende møde,
hvor vi kan få en snak om jeres ønsker.
Loading...

Vi har indrettet kontorlokaler i mange virksomheder  gennem de seneste år, og vores udgangspunkt er altid at kombinere lokalernes indretningsmuligheder – dvs. valg af møbler, belysning, støjdæmpning, tæpper, gardiner og lignende – med et ønske om, at trivsel for de mennesker der benytter de færdige lokaler, skal være i højsædet.

Hvis de ansatte trives i de nye omgivelser, så har virksomheden opnået at have glade medarbejdere der trives på arbejdspladsen.

I samarbejde med vores professionelle indretningsarkitekt benytter vi som udgangspunkt de eksisterende rammer i i virksomheden til at lave løsninger der ikke nødvendigvis kræver omfattende og dyre ændringer – vi kommer meget gerne med forslag, der i stedet udnytter lokalerne på nye og spændende måder, men uden at det nødvendigvis betyder store og omkostningstunge ombygninger og møbelindkøb.

Vores holdning er, at det ofte blot er de mindre ændringer, der kommer til at betyde store forbedringer, og som får lokalerne til at fungere optimalt – både i forhold til trivsel og i forhold til udnyttelse af lokalerne.

Som det fremgår af vores website, så arbejder OfficeCircle med hele “cirklen”:

  • Indretning og møbler
  • Byggestyring
  • Entrepriser – fx. opførelse af kontor- og mødelokaler, storrum, netværksområder, undervisningslokaler, kantiner m.m.
  • Interne og eksterne virksomhedsflytninger
  • Egenproduktion
    • Snedkerfremstillede elementer til køkkener og bad
    • Borde, stole, reoler mv.
  • Projektstyring af store og små projekter
  • Møbelmontering

Vi kan derfor træde ind mange steder med assistance til virksomhedens projekter, og det kan ofte være mere enkelt kun at skulle entrere med én partner i stedet for mange.

For at vores kunder kan få den mest tilfredsstillende proces – fra projektstart til det tidspunkt, hvor de nyindrettede lokaler kan tages i brug -benytter vi følgende fremgangsmåde:

  • Vi tager et indledende møde, hvor vi fotograferer og opmåler de lokaler der skal indrettes. På mødet drøftes de ideer og ønsker kunden måtte have, med henblik på at disse bliver indarbejdet i projektet.
  • De første skitser i 2D udarbejdes og foreligges kunden med henblik på en første afklaring.
  • Kunden præsenteres for en forventet projektpris for indretnings- og tegningsdel.
  • Der udarbejdes 3D tegninger der nøje gennemgås med kunden – er valget af de enkelte elementer som kunden ønsker, eller skal der afprøves andre muligheder. Når, denne proces er færdig, og kunden er tilfreds, så udarbejdes der et tilbud og en tidsplan, der omfatter alle de ønsker til indretning, ombygning mv. som kunden har accepteret.
  • Efter accept fra kunden iværksættes arbejdet som aftalt.
  • Som kunde har du adgang til vores kundeportal, hvor du hele tiden kan følge alle detaljer i vores aftale projekt – hvad var tilbuddet, hvad indeholdt det, hvilke opgaver er løst, følges tidsplanen, hvem er ansvarlig hos OfficeCircle m.v. Du kan således hele tiden være ajour med vores samarbejde.

Er du interesseret i at høre mere om mulighederne, så lad os tage et uforpligtende møde sammen – ring til os på 3510 77 38 og aftal en tid, hvor vi kan kigge forbi.