Lokaleindretning 2017-04-30T07:55:34+00:00

Kontorindretning

Ring og få en aftale med os på telefon 3510 7738

Lad os tage et uforpligtende møde,
hvor vi kan få en snak om jeres ønsker.
Loading...

Indretning med mennesket i centrum

Vi har med succes indrettet lokaler i mange virksomheder, og vores udgangspunkt er altid, at kombinere indretningsmuligheder – dvs. valg af inventar, belysning, støjdæmpning, tæpper, gardiner og lignende med noget af det vigtigste på arbejdspladsen, nemlig trivsel for de mennesker, der skal benytte de færdige lokaler.

Ansatte der trives er glade medarbejdere, og glade medarbejdere giver virksomheden et utal af fordele.

Med øje for økonomien

I samarbejde med vores indretningsarkitekter benytter vi de eksisterende rammer i jeres virksomhed til at lave løsninger, der ikke nødvendigvis kræver omfattende og dyre ændringer. Vi kommer i stedet med inspirerende forslag, der udnytter lokalerne på nye måder, men uden, at det nødvendigvis betyder store omkostninger til ombygninger og indkøb af inventar.

Ofte er det de mindre ændringer, der kan betyde store forbedringer – forbedringer, der får lokalerne til at fungere optimalt – både i forhold til trivsel og i forhold til udnyttelse af de dyre kvadratmeter.

Vi tilbyder

Som det fremgår af vores website, så arbejder OfficeCircle med hele “cirklen” af ydelser:

  • Indretning og møbler
  • Byggestyring
  • Entrepriser – fx. renovering/opførelse af kontor- og mødelokaler, storrum, netværksområder, undervisningslokaler, kantiner m.m.
  • Interne og eksterne virksomhedsflytninger
  • Egenproduktion
    • Special- og snedkerfremstillede elementer til fx. køkkener og bad
    • Borde, stole, reoler mv.
  • Projektstyring af store og små projekter
  • Møbelmontering

Vi har derfor en alsidig erfaring, og kan træde til med hjælp til jeres projekter indenfor disse områder.

Sådan arbejder vi?

For, at I kan få den mest tilfredsstillende proces – fra projektstart til det tidspunkt, hvor de nyindrettede lokaler kan tages i brug – benytter vi følgende fremgangsmåde:

  • Vi tager et indledende møde, hvor vi fotograferer og opmåler de lokaler der skal indrettes. På mødet drøftes de ideer og ønsker I måtte have, med henblik på, at de bliver indarbejdet i projektet.
  • De første skitseoplæg udarbejdes og forelægges jer, med henblik på en første afklaring.
  • I præsenteres for en forventet projektpris for indretnings- og tegningsdel.
  • Der udarbejdes fotorealistiske 3D tegninger der nøje gennemgås med jer – er valget af de enkelte elementer som ønsket, eller skal der afprøves andre muligheder. Når I er tilfredse, så udarbejdes der et tilbud og en tidsplan, der omfatter de konkrete valg der er truffet.
  • Efter accept iværksættes arbejdet som aftalt.
  • Som kunde har I adgang til vores kundeportal, hvor I hele tiden kan følge alle detaljer i det aftalte projekt – hvad var tilbuddet, hvad indeholdt det, hvilke opgaver er løst, følges tidsplanen, hvem er ansvarlig hos OfficeCircle m.v. Du kan således hele tiden være ajour med vores samarbejde.
Ring eller skriv

Er du interesseret i at høre mere om mulighederne, så lad os tage et uforpligtende møde sammen – ring til os på 3510 77 38 eller benyt “Kontakt os” i menuen ovenfor, og aftal en tid, hvor vi kan kigge forbi.